Δε διαθέτουν πρόγραμμα υγείας - σύνταξης 7 στους 10 καταναλωτές
Χαμηλή παραμένει η διείσδυση των ασφαλιστικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στους κλάδος Ζωής και Συντάξεων, στους καταναλωτές, ενώ ταυτόχρονα προοπτικές για τις καλύψεις του κλάδου Υγείας είναι οι μεγαλύτερες σε ότι αφορά τις μελλοντικές εργασίες
Τα ανωτέρω συμπεράσματα προκύπτουν από έρευνα αγοράς που διενήργησε πρόσφατα μεγάλη ασφαλιστική εταιρεία του κλάδου Ζωής, έρευνα από την οποία προκύπτει επίσης ότι η φερεγγυότητα των εταιρειών αποτελεί το ισχυρότερο κριτήριο επιλογής μιας εταιρείας, τόσο για τους κατόχους και τους μη κατόχους ασφαλιστηρίων συμβολαίων, καθώς και για όσους σχεδιάζουν να ασφαλιστούν άμεσα.
Ειδικότερα, ορισμένα από τα βασικότερα συμπεράσματα της εν λόγω έρευνας έχουν ως εξής:
- Οι 7 στους 10 καταναλωτές δεν διαθέτουν κανένα πρόγραμμα ασφάλισης κλάδου Υγείας – Συντάξεων, οι 2 στους 10 είναι κάτοχοι προγραμμάτων Υγείας, και ο 1 στους 10 είναι κάτοχος Συνταξιοδοτικού Προγράμματος ή Ασφάλειας Ζωής.
- Οι 5 στους 10 θεωρούν ότι έχουν περισσότερο ανάγκη ένα πρόγραμμα ασφάλισης Υγείας, 2 στους 20 ένα συνταξιοδοτικό πρόγραμμα, 1 στους 10 Ασφαλιστήριο Ζωής, ενώ 1 στους 10 θεωρεί ότι δεν έχει ανάγκη κανένα πρόγραμμα ασφάλισης.
- Το 27% των ασφαλισμένων επιλέγει την ασφαλιστική εταιρεία διότι είναι γνωστή και φερέγγυα, το 23% λόγω του προγράμματος που προσφέρει και των παροχών του, το 19% διότι την εταιρεία συνέστησε φίλος ή συγγενής, το 16% διότι ο ασφαλιστής ήταν φίλος, το 16% διότι πείσθηκε από τον ασφαλιστικό σύμβουλο, το 11% λόγω του χαμηλού κόστους του προγράμματος, το 6% διότι ήταν επιλογή της εταιρείας στην οποία απασχολείται, το 5% από ανάγκη για επιπλέον ασφάλιση, και το 1% εξαιτίας των όρων ενώ δανείου.
- Το 31% των ασφαλισμένων θα ήταν πολύ πιθανό να συστήναν σε φίλους ή συγγενείς την εταιρεία όπου είναι ασφαλισμένοι (βαθμολογία 10, 9), ενώ το 6% δεν θα σύστηνε την εταιρεία του (βαθμολογία 0, 1, 2, 3)
- Σε ότι αφορά τα κριτήρια επιλογής ασφαλιστικής εταιρείας για τους τομείς της Υγείας και των Συντάξεων:
1. Οι κάτοχοι ασφαλιστηρίων συμβολαίων επιλέγουν κατά 39% με βάση την αξιοπιστία της εταιρείας, 29% με βάση το πρόγραμμα, 21% με βάση το κόστος, 18% με την ποιότητα των υπηρεσιών και της συνεργασίας , 14% με τη φήμη της εταιρείας, 10% με βάση τις συστάσεις φίλων, 9% με τη σχέση ποιότητας/τιμής, 6% με τις μελλοντικές προοπτικές της εταιρείας, και 4% λόγω της πολυετούς παρουσίας της στην αγορά.
2. Οι μη κάτοχοι ασφαλιστηρίων συμβολαίων επιλέγουν κατά 46% με βάση την αξιοπιστία της εταιρείας, 22 % με βάση το πρόγραμμα, 18% με βάση το κόστος, 13% με την ποιότητα των υπηρεσιών και της συνεργασίας, 18% με τη φήμη της εταιρείας, 7% με βάση τις συστάσεις φίλων, 9% με τη σχέση ποιότητας/τιμής, 9% με τις μελλοντικές προοπτικές της εταιρείας, και 4% λόγω της πολυετούς παρουσίας της στην αγορά.
3. Τέλος, οι πιθανοί πελάτες επιλέγουν την εταιρεία κατά 46% με βάση την αξιοπιστία της, 28% με βάση το πρόγραμμα, 18% με βάση το κόστος, 21% με την ποιότητα των υπηρεσιών και της συνεργασίας, 12% με τη φήμη της εταιρείας, 11% με βάση τις συστάσεις φίλων, 8% με τη σχέση ποιότητας/τιμής, 10% με τις μελλοντικές προοπτικές της εταιρείας και 7% λόγω της πολυετούς παρουσίας της στην αγορά.
Πηγή: Insuranceworld.gr